/Files/images/image — копия.jpg
ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ ДНЗ №10
ЗУЄВА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА
Стаж роботи: 20 років
На посаді: з 01.09.2016р.
Базова тема: "Реалізація завдань патріоттичного виховання дошкільників в освітньому процесі ДНЗ"

Персональний сайт: wym-1482593724206

Виконуючи Закони України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про зміни до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» від 06.07.2010 №2442-VI, Укази Президента України «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», «Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих та талановитих дітей та молоді» від 30.09.2010 №927-2010, Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року (затверджену Указом Президента України від 25 червня 2013 № 344/2013); Концепцію громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності (затверджену Постановою президії від 19 квітня 2000 року №1-7/4-49); Галузеву Концепцію розвитку неперервної педагогічної освіти (затверджену наказом МОН України №1176 від14.08.2013 року); Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.05.2012 року №615; наказ МОНУ №522 від 07.11.2000 року «Про затвердження Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності», Типове положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу, затверджений наказом МОНУ 09.11.2010 №1070, рекомендації МОНУ щодо організації та проведення методичної роботи з педагогічними кадрами в системі післядипломної педагогічної освіти від 03.07.2002 №1/9-318, в закладі здійснюється методична робота з педагогічними праців­никами, яка спрямована на розвиток, вдосконалення та підвищення професійно - педагогічної компетентності, фахового рівня та педагогічної майстерності педагогів, активізації творчого потенціалу, формуванні здатності швидкої адаптації в умовах, що постійно змінюються.
Методична робота з педагогічними кадрами будується на принципах доступності, індивідуалізації, диференціації та безперервності. З метою забезпечення умов для зростання творчого та успішного педагога у дошкільному навчальному закладі проводиться: профдіагностика, організуються тематичні виставки методичної літератури, відповідно до тематики педрад, семінарів, практикумів; проводяться психолого-педагогічні консультації з вивчення діючих Програм розвитку дітей; висвітлюється результативність професійного росту педагогів через створення педагогічних та творчих портфоліо.
Організовуючи методичну роботу з педагогами найбільшу перевагу надаємо сучасним формам роботи у поєднанні з традиційними.
Перед собою чітко окреслили завдання: створити творчий мікроклімат для професійного росту вихователів; стимулювати мотивацію для підвищення професійної компетентності; вміти адаптувати отриману інформацію до своєї педагогічної діяльності.
Інноваційні форми організації методичної роботи з педагогами спрямовуємо на активізацію практичної діяльності вихователів і роблять науково – методичну роботу дошкільного закладу динамічною, активно – творчою.

/Files/images/pedagogi/Рисунок60.jpg /Files/images/pedagogi/Рисунок61.jpg /Files/images/pedagogi/Рисунок62.jpg /Files/images/pedagogi/Рисунок79.jpg /Files/images/pedagogi/Рисунок80.jpg /Files/images/pedagogi/Рисунок82.jpg /Files/images/pedagogi/Рисунок83.jpg /Files/images/pedagogi/1.jpg

Всі форми методичної роботи плануються з урахуванням загальної та професійної компетентності педагогів. Однією з найбільш дієвих, на наш погляд, є семінари-практикуми, на яких педагоги отримують не лише теоретичні знання, але й практичні навички їх застосування в роботі з дітьми.
Значна увага в дошкільному закладі приділяється самоосвіті педагогів, які поглиблено працюють над проблемною темою декілька років. Теми для самоосвіти педагоги обирають самостійно, погоджуючи їх з вихователем–методистом.
При плануванні роботи з самоосвіти, акцентується увага на тому, що результатом самоосвіти педагога має виступати результат розвитку дітей, а не лише власне самовдосконалення в особистісному та професійному плані. Кінцевим результатом самоосвітньої роботи може бути випуск методичного посібника за темою самоосвіти, оформлення системи або досвіду роботи з даної проблеми, обмін досвідом, презентація занять або інших форм роботи.
З метою виявлення та розповсюдження кращих науково - методичних здобутків педагогів дошкільного навчального закладу, поширення ефективного педагогічного досвіду, сучасних педагогічних технологій, активізації інноваційної діяльності надаємо можливість усім бажаючим педагогам взяти участь у міській та обласній виставці-презентації педагогічних ідей та технологій.
В дошкільному навчальному закладі створені умови для залучення педагогічних працівників до участі в конкурсах, виставках, запроваджених Міністерством освіти і науки України, Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, КВНЗ «Харківської академії неперервної освіти», відділом освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області.
Так, з 11-13 жовтня 2011 року педагогічний колектив дошкільного навчального закладу брав участь у ХХІV обласній відкритій виставці ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття» з теми «Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами» та нагороджений Дипломом І ступеня.

/Files/images/pedagogi/Рисунок68.jpg /Files/images/pedagogi/Рисунок69.jpg /Files/images/pedagogi/Рисунок70.jpg

У грудні 2011 року на засіданні методичної ради Харківської академії неперервної освіти захищено досвід роботи дошкільного навчального закладу з проблеми: «Система діяльності дошкільного навчального закладу щодо впровадження інноваційних підходів в організації роботи з батьками», який занесений до картотеки ефективного передового досвіду Харківської області.

/Files/images/pedagogi/Рисунок71.jpg

З 3-5 жовтня 2012 року заклад брав участь у відкритій виставці з міжнародною участю «Освіта Слобожанщини» та нагороджений Дипломом.

/Files/images/pedagogi/Рисунок72.jpg /Files/images/pedagogi/Рисунок73.jpg

У 2010 році вихователь Колєсніченко Н.В. була делегована у м. Київ для участі у І з’їзді працівників дошкільної освіти.

/Files/images/pedagogi/Рисунок74.jpg

У 2012 році вихователь – методист Лозовська Т.В. була учасником розширеної колегії Міністерства освіти України до Дня дошкілля у м. Києві

/Files/images/pedagogi/Рисунок75.jpg

З метою підвищення престижності професії вихователя дошкільного навчального закладу в суспільстві, оптимізації інноваційної діяльності педагогів, удосконалення їхньої фахової майстерності, створення можливостей для самореалізації і розкриття творчого потенціалу, відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 15.05.2012 № 582, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.05.2012 за №861/21173, Умов проведення другого (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» у Харківській області, затверджених наказом Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від12.03.2013 № 146, зареєстрованим у Головному управлінні юстиції уХарківській області 29.03.2013 за № 2/1419;
Вихователь Колєсніченко Наталя Валентинівна стала переможцем І туру міського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників ДНЗ «Вихователь року 2013» в номінації «Досвідчений вихователь» та делегована до участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року 2013» у Харківській області в номінації «Досвідчений вихователь». Увійшла до 10-ки переможців теоретичного етапу та до 6-ки методологічного етапу.
Вихователь Зуєва Олена Анатоліївна стала переможцем І туру міського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників ДНЗ «Вихователь року 2015» в номінації «Досвідчений вихователь» та делегована до участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року 2015» у Харківській області в номінації «Досвідчений вихователь» та стала переможцем конкурсу.

/Files/images/Рисунок55.jpg

/Files/images/thumb-newsDocument-564x376-f20b.jpg

/Files/images/img048.jpg

Методичний кабінет дошкільного навчального закладу є центром методичної допомоги педагогічним працівникам.
Матеріали методичного кабінету систематизовано згідно з Примірною інструкцією з діловодства в дошкільних закладах (наказ МОН України від 01.10.2012 № 1059).
Наповнення методичного кабінету відповідає вимогам: інформативності, змістовності, доступності та задоволення потреб педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні. Матеріали поповнюються відповідно до завдань, які визначаються та реалізуються колективом дошкільного закладу.
Значне місце в бібліотеці методичного кабінету відводиться періодичним виданням професійного спрямування українських видавництв. Вся методична література та періодичні видання забезпечені картотекою за освітніми лініями, що спрощує пошук необхідного матеріалу.


Кiлькiсть переглядiв: 224

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.