Група №6
(ранній вік)
Група №4
(переддошкільний вік)
Група №12
(переддошкільний вік)
Понеділок 1. Ознайомлення з соціумом
2.Здоров’я та фізичний розвиток
1.Ознайомлення з соціумом
ІІ половина дня
Здоров’я та фізичний розвиток
1. Ознайомлення з соціумом
2.Здоров’я та фізичний розвиток
Вівторок 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2.Сенсорний розвиток
1.Сенсорний розвиток
2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація / ліплення)
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (музична)
1.Сенсорний розвиток
2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація / ліплення)
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (музична)
Середа 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування(художня література)
2.Художньо – продуктивна діяльність (образотворча)
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (музична)
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2.Художньо – продуктивна діяльність (малювання)
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2.Художньо – продуктивна діяльність (малювання)
Четвер 1.Сенсорний розвиток
2. Здоров’я та фізичний розвиток
1.Сенсорний розвиток 2.Ознайомлення з природним довкіллям
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (музична)
1.Сенсорний розвиток 2.Ознайомлення з природним довкіллям
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (музична)
П’ятниця 1.Ознайомлення з природним довкіллям
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (музична)
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
ІІ половина дня
Здоров’я та фізичний розвиток
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
2. Здоров’я та фізичний розвиток

Група №3
(середній дошкільний вік)
Група №10
(середній дошкільний вік)
Група №7
(старший дошкільний вік)
Група №9
(старший дошкільний вік)
Понеділок 1.Ознайомлення з соціумом
2. Художньо – продуктивна діяльність (музична)
ІІ половина дня
Ознайомлення з природним довкіллям
1.Ознайомлення з соціумом
2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (музична)
1.Ознайомлення з соціумом
2. Здоров’я та фізичний розвиток
3.Ознайомлення з природним довкіллям
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (художня література)
1.Ознайомлення з соціумом
2.Ознайомлення з природним довкіллям
3. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (художня література)
Вівторок 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (малювання)
1. Логіко – математичний розвиток
2. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня
Ознайомлення з природним довкіллям
1. Логіко – математичний розвиток
2.Художньо – продуктивна діяльність (музична)
3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
1.Художньо – продуктивна діяльність (музична)
2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
3.Логіко – математичний розвиток
Середа 1.Логіко – математичний розвиток
2. Художньо – продуктивна діяльність (музична)
ІІ половина дня
Ознайомлення з соціумом
1. Художньо – продуктивна діяльність (музична)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (малювання)
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Грамота)
2. Здоров’я та фізичний розвиток
3.Ознайомлення з соціумом
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (малювання)
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Грамота)
2.Ознайомлення з соціумом
3.Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (малювання)
Четвер 1.Здоров’я та фізичний розвиток
2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (аплікація /ліплення)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (художня література)
1.Логіко – математичний розвиток
2.Ознайомлення з природним довкіллям
3.Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (аплікація / ліплення)
1.Логіко – математичний розвиток
2. Здоров’я та фізичний розвиток
3.Ознайомлення з природним довкіллям
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (аплікація / ліплення)
П’ятниця 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (художня література)
1.Ознайомлення з соціумом
2.Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (аплікація /ліплення)
1.Художньо – продуктивна діяльність (музична)
2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
3.Ознайомлення з соціумом
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Художньо – продуктивна діяльність (музична)
3.Ознайомлення з соціумом

Група №1
(молодший дошкільний вік)
Група №2
(молодший дошкільний вік)
Група №8
(молодший дошкільний вік)
Понеділок 1.Ознайомлення з соціумом
2.Художньо – продуктивна діяльність (музична)
ІІ половина дня
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
1. Ознайомлення з соціумом
2. Художньо – продуктивна діяльність (музична)
ІІ половина дня
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
1.Художньо – продуктивна діяльність (музична)
2.Ознайомлення з соціумом
ІІ половина дня
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
Вівторок 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2.Ознайомлення з природним довкіллям
ІІ половина дня
Здоров’я та фізичний розвиток
1.Здоров’я та фізичний розвиток
2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
ІІ половина дня
Ознайомлення з природним довкіллям
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2.Ознайомлення з природним довкіллям
ІІ половина дня
Здоров’я та фізичний розвиток
Середа 1. Здоров’я та фізичний розвиток
2.Логіко – математичний розвиток
1.Логіко – математичний розвиток
2.Художньо – продуктивна діяльність (малювання)
ІІ половина дня
Здоров’я та фізичний розвиток
1. Логіко – математичний розвиток
2.Здоров’я та фізичний розвиток
Четвер 1.Художньо – продуктивна діяльність (музична)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (малювання)
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2.Художньо – продуктивна діяльність (музична)
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2.Художньо – продуктивна діяльність (музична)
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (малювання)
П’ятниця 1.Ознайомлення з соціумом
2.Художньо – продуктивна діяльність (аплікація / ліплення)
ІІ половина дня
Здоров’я тафізичний розвиток
1.Ознайомлення з соціумом
2. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (аплікація / ліплення)
1.Здоров’я тафізичний розвиток
2.Ознайомлення з соціумом
ІІ половина дня
Художньо – продуктивна діяльність (аплікація / ліплення)
Кiлькiсть переглядiв: 1243

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.